دسترسی سریع
محل برگزاری

جهت مشاهده محل برگزاری کلیک نمایید.

ارائه پروژه های شرکت ملی گاز ایران از طریق دفتر PFO انجام شد
ارائه پروژه های شرکت ملی گاز ایران از طریق دفتر PFO انجام شد

ارائه پروژه‌های توجیه پذیر، اولویت دار و قابل تامین مالی شرکت ملی گاز ایران برای بازار پول و سرمایه از طریق دفتر تامین مالی پروژه کنفرانس انجام گردید.

نشست معرفی پروژه‌ها در محل شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون وزیر و مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز ایران، مدیران ارشد این شرکت و جمعی از مدیران بازار پول و سرمایه کشور در روز سه شنبه مورخ 1398/11/15 صورت گرفت.

در این نشست حسن منتظر تربتی در خصوص معرفی پروژه‌های اولویت‌دار شرکت به‌منظور اجرا، تأمین مالی و پوشش ریسک متکی بر توان داخلی اظهار داشت: امیدوارم این اقدام در قالب کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت، مقدمه‌ای باشد برای تبادل خوب اطلاعات، تا بتوانیم در بخش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گازی، گام‌های مثبتی برداریم.

این عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت در پایان، با اشاره به استقبال صنایع نفت و گاز کشور از تدوین مدل نوآورانه و ابتکاری برای سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی، خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری برای دولت و بخش خصوصی یک مشارکت «برد-برد» بوده که می‌تواند در فضای فعلی کشور، گره‌گشای بسیاری از مشکلات سرمایه‌گذاری و جذب منابع برای طرح‌های در دست اجرای صنعت نفت و گاز کشور باشد.

در این نشست دبیر کنفرانس حسین عبده تبریزی بر لزوم ارتباط بازار پول و سرمایه با بدنه صنعت نفت از طریق رویکردی شفاف و قابل اجرا تاکید کرده و همچنین رئیس کمیته راهبری جواد حدادی ارائه پروژه های شرکت ملی گاز ایران را به عنوان اولین دستاورد عملیاتی دفتر تامین مالی پروژه کنفرانس دانست و بر لزوم استمرار ارتباط صنعت نفت و بدنه مالی کشور بعد از برگزاری کنفرانس تاکید کرد.

در ادامه نشست معرفی پروژه ها توسط صدیقی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران به همراه رام عضو کمیته راهبری کنفرانس انجام شد.

 

مهندس تربتی    جلسه PFO    جلسه PFO (2)

 

 

 

جلسه PFO (4)    جلسه PFO (3)     جلسه PFO (5) 


1398/11/15 (1 سال قبل )