دسترسی سریع
محل برگزاری

جهت مشاهده محل برگزاری کلیک نمایید.

در نشست معرفی پروژه‌های اولویت‌دار صنعت نفت برای تامین مالی مطرح شد: استفاده از ظرفیت‌های صنعت نفت جهت هدایت جریان نقدینگی و سرمایه کشور یک فرصت راهبردی است
در نشست معرفی پروژه‌های اولویت‌دار صنعت نفت برای تامین مالی مطرح شد: استفاده از ظرفیت‌های صنعت نفت جهت هدایت جریان نقدینگی و سرمایه کشور یک فرصت راهبردی است

جناب آقای دکتر مبینی دهکردی رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس ((توسعه نظام مالی در صنعت نفت)) بر اهمیت همکاری بین صنعت نفت و صنعت مالی کشور اشاره کرد و گفت: لزوم بهره برداری از ظرفیت‌های داخلی کشور به ویژه مزیت‌های کم نظیر صنعت برای هدایت جریان نقدینگی و سرمایه کشور یک فرصت راهبردی است.

رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی از همکاری بین شرکت ملی نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در معرفی پروژه‌های دارای صرفه اقتصادی و زودبازده، با نرخ بازگشت سرمایه بسیار متناسب دانست و از مدیران آن‌ها تشکر و قدردانی نمود.

ایشان بر چگونگی عملیاتی کردن هم افزایی و مزیت سازی در بهره برداری از ظرفیت‌های داخلی کشور به ویژه در پیوند و همکاری صنعت نفت و صنعت مالی را با اهمیت دانست و یادآور شد که در این ظرفیت کم نظیر برای فعالان، کارآفرینان، مدیران و متخصصان هر دو صنعت وجود دارد.

وی طرح‌های مزیت‌دار و تولید محصولات با ارزش افزوده دارای بازار رو به رشد در صنعت را از دیگر نقاط قوت در این همکاری دانست و اظهار داشت صنعت نفت یکی از بخش‌ها و صنایع کم ریسک با برگشت سرمایه در کشور است که در نتیجه هم افزایی در این دو صنعت مزیت‌های بسیار با ارزشی برای جامعه به وجود می‌آورد.

در خاتمه ایشان اظهار داشت رویکرد جدید به همکاری صنایع مختلف روش سازماندهی اکوسیستم‌های صنعتی می‌باشد که این همکاری با مشارکت همه ذی‌نفعان و به صورت برد برد تشکیل می‌شود.


1398/09/16 (1 سال قبل )