دسترسی سریع
محل برگزاری

جهت مشاهده محل برگزاری کلیک نمایید.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران: با شرکت‌های E&P داخلی همکاری و مشارکت می شود...
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران: با شرکت‌های E&P داخلی همکاری و مشارکت می شود...

 

 

*مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این شرکت با شرکت‌های اکتشاف و تولید داخلی (E&P) همکاری و مشارکت می‌کند. 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی در سومین روز از هفته دفاع مقدس، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس، با اشاره به برنامه‌ریزی به عمل آمده برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت، افزود: در این راستا 100درصد توان مجموعه در بخش‌های خدمات فنی و حفاری به کارگیری می‌شود. 

 

وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری در نیمه نخست امسال موفق به حفاری و تکمیل 65 حلقه چاه نفت و گاز  توسعه‌ای / توصیفی، اکتشافی و تعمیری شد، گفت:  48 حلقه از این چاه‌ها شامل 17 حلقه توسعه‌ای و  31 حلقه تعمیری در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بوده است. 

 

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران، به موازات اجرای تفاهم‌نامه‌ها و  برنامه‌های حفاری و ارائه خدمات یکپارچه جانبی به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت نفت فلات قاره، شتاب بخشی در انجام پروژه‌های تعریف شده در حوزه شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز پارس و دیگر شرکت‌های طرف قرارداد را در دستور کار دارد. 

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، با اشاره به تحقق نزدیک به 80 هزار متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در شش ماه سال جاری، به حفاری و تکمیل دو حلقه چاه در شرکت نفت مناطق مرکزی، شش حلقه در شرکت نفت فلات قاره، سه حلقه در شرکت متن، پنج حلقه در قالب پروژه‌ای و یک حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مدت پیش گفته اشاره داشت. وی اظهار کرد: این شرکت در مناقصه‌های مربوط به پروژه‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید که از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود حضور رقابتی داشته و  اجرای دو پروژه میدان محور در میادین نفتی گچساران و نفت شهر به شرکت ملی حفاری واگذار، که هم اینک  عملیات اجرایی آن‌ها با اختصاص دو دکل حفاری در دست اجرا است. 

 

موسوی افزود: در همین ارتباط این شرکت در قالب کنسرسیوم با سایر شرکت‌های E&P داخلی در تمام مناقصه‌های برگزار شده مشارکت دارد و بخش‌های تأمین دکل و خدمات فنی و مهندسی پروژه‌ها از سوی این شرکت ارائه خواهد شد. 

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، اهتمام به موضوع درآمدزایی را از فصل‌های مهم در تحقق اهداف کوتاه مدت، میان مدت و کلان شرکت عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌های روز آمدسازی دستگاه‌های حفاری و تجهیزات فنی و مهندسی مرتبط با خدمات متنوع جانبی، از جابجایی دستگاه حفاری دریایی شهید رجایی به عسلویه برای تعمیرات بارج آن و به کارگیری در حوزه عملیاتی خلیج فارس خبر داد.

 

منبع: nidc_pr@


1398/07/02 (1 سال قبل )